رازداری کی پالیسی

طریقِ اخفائے راز

معلومات کو خفیہ رکھنے کی یہ پالیسی ”حقائق ڈاٹ کام“ کی اس ویب سائٹ کے لیے مخصوص ہے اوریہ اس ویب سائٹ کے بارے میں آپ کے استعمال کے حدودِ کار کو متعین کرتی ہے۔

’حقائق‘ آپ کی ذاتی معلومات کی آن لائن حفاظت کے لیے سرگرم ہے۔ معلومات کو خفیہ رکھنے کی یہ پالیسی واضح کرتی ہے کہ ہم اپنے امورکیسے انجام دیں گے۔ ہم موصول شدہ آراء کی روشنی میں معلومات خفیہ رکھنے کی اس پالیسی کا جائزہ لیتے رہتے ہیں،

اگر معلومات کو خفیہ رکھنے کی اس پالیسی کے متعلق آپ کے ذہن میں سوالات ہوں تو آپ بلا تامل ہم سے رابطہ کرسکتے ہیں۔ جب آپ ویب سائٹ وزٹ کرتے ہیں تو ”حقائق ڈاٹ کام“ ایسی معلومات اور اعداد و شماراکٹھے کرلیتی ہے جس میں آپ کی شناختی معلومات موجود ہوسکتی ہیں ٗحاصل کردہ یہ معلومات آپ کے رویے اور ویب سائٹ پر آپ کی سرگرمیوں سے متعلق بھی ہو سکتی ہیں، معلومات سے ہمیں ہمارے استعمال کنندگان کے رجحانات، سماجی اعداد و شمار اور رویوں کے متعلق اندرونی تحقیق میں مدد فراہم ہوتی ہے تاکہ ہم بہتر انداز میں انھیں سمجھ سکیں اور ان کی مدد سے آپ کو اور دیگر صارفین کو بہتر معلومات، پیلی کیشنز اور سروسز مہیا کر سکیں۔

اگر آپ ”حقائق ڈاٹ کام“ کی ویب سائٹ کے استعمال کنندہ کے طور پر اپنا اندراج کرتے ہیں یا پھر ویب سائٹ کے متعلق مزید معلومات طلب کرتے ہیں تو ہم آپ کا نام، ای میل پتہ، ڈاک کا پتہ اور دیگرمتعلقہ نجی معلومات کے بارے میں دریافت کرتے ہیں، اس طرح سے اکٹھی کی گئی نجی معلومات ہمارے ایکسیس کنٹرول ڈیٹا بیس (ایسی معلومات جن تک محدود لوگوں کو رسائی حاصل ہوتی ہے) کا حصہ بن جاتی ہیں، اگرآپ ہمیں کسی قسم کی تبدیلی کے بارے میں اطلاع دیں تو ہم ان معلومات کو اپ ڈیٹ کر دیں گے، اگر آپ اندراج شدہ استعمال کنندہ ہیں تو آپ کی نجی معلومات سے ہمیں آپ کو ایک رجسٹرڈ استعمال کنندہ کے طور پر شناخت کرنے اور آپ کو وہ مواد (جس تک لوگوں کی رسائی محدود ہوتی ہے)، مہیا کرنے کیساتھ ساتھ آپ کے لیے ویب سائٹ پر فعالیت میں مدد فراہم ہوتی ہے۔

اگر آپ ’حقائق‘ کی اہم ترین یا ایکسکلوسیو خبریں بروقت حاصل کرنا چاہتے ہیں یا ہمارے کسی بھی فیچر یا سروس میں دلچسپی رکھتے ہیں توہم آپ سے آپ کا ای میل پتہ اور آپ کا نام پوچھیں گے اور یہ معلومات ہمارے کسٹمر ڈیٹا بیس میں شامل کر دی جائیں گی۔ اگر آپ ویب سائٹ پر کچھ مواد اپ لوڈ کرتے ہیں تو ہو سکتا ہے کہ ہم آپ کی پروفائل ویب سائٹ پر ظاہر کر دیں۔ ہم اپنے کسٹمر ڈیٹا بیس میں موجود آپ کی معلومات کو استعمال کرکے آپ کو اپنی سروسز کے بارے میں معلومات بھیج سکتے ہیں جن کے متعلق ہمارا اندازہ ہو کہ وہ آپ کے لیے سودمند ہو سکتی ہیں۔

جب آپ اپنے رجسٹرڈ اکاؤنٹ سے مینجمنٹ، تکنیکی مسائل، ویب سائٹ پر تبصرہ کرنے کے لیے یا جب آپ ویب سائٹ پر موجود پبلی کیشنز یا سروسز کے استعمال کے متعلق معلومات کے بارے میں سوالات پوچھنے کے لیے رابطہ کرتے ہیں تو ہم آپ سے ذاتی معلومات (مثلاً آپ کا نام، ای میل ایڈریس اور رابطے کی دوسری تفصیلات) طلب کرتے ہیں۔ آپ کی طرف سے ذاتی معلومات (جو ”ہم سے رابطہ کریں“ والے صفحہ کے ذریعے جمع کروائی جاتی ہیں) ہمارے کسٹمر ڈیٹا بیس میں شامل نہیں کی جاتیں اور ہم صرف آپ کے سوالات کے جواب دینے کی خاطر ان کی درخواست کرتے ہیں۔ سوالات کی نوعیت کے اعتبار سے جو اعداد وشمار ہمیں ”ہم سے رابطہ کریں“ کے صفحہ کے ذریعے جمع کروائے جاتے ہیں، وہ مجموعی طور پر محفوظ کرلئے جاتے ہیں تاکہ ہم موثر انداز میں ویب سائٹ کی نگرانی کر سکیں اور سروس کو مزید بہتر بنا سکیں۔

اگر آپ نے ماضی میں کسی چیز کے متعلق دریافت کیا ہو یا ویب سائٹ پر رجسٹریشن کروائی ہو (اس کے بعد اپنا مستعمل اکاؤنٹ بند کر دیا ہو) اوراس بات کی خواہش رکھتے ہوں کہ ہم آپ سے متعلقہ معلومات اپنے پاس محفوظ نہ رکھیں تو براہِ مہربانی ہم سے رابطہ کریں، ہم اپنے کسٹمر ڈیٹا بیس سے آپ کی تفصیلات حذف کر دیں گے۔ ہمیں موجودہ رجسٹرڈ استعمال کنندگان کی معلومات کو ذخیرہ کرنا پڑتا ہے تاکہ آپ کو محدود مواد اور ویب سائٹ پر فعالیت کی اجازت دی جائے۔ آپ ہمیں بتا سکتے ہیں کہ آپ کو ہمارے رابطہ کرنے پر یا بتائے گئے مخصوص انداز میں رابطہ کرنے پر اعتراض ہے۔ اگر آپ ہم سے بات چیت کرنے کے لیے ایک سے زائد ای میلوں کے پتے استعمال کرتے ہیں تو ازراہِ کرم ہمیں ہر اُس ای میل کے متعلق بتائیں جو آپ استعمال کر رہے ہیں۔

ہم اپنے دائرہ کار کے اندر رہتے ہوئے آپ کی معلومات کا تبادلہ کرتے ہیں۔ ہم اپنے الحاق شدہ ساتھیوں، لائسنس دہندگان (سپلائرز) کے ساتھ بھی آپ کی معلومات کا تبادلہ کرتے ہیں جن کی مدد سے ہم اس قابل ہوجاتے ہیں کہ آپ کی رسائی ویب سائٹ تک ممکن بنا سکیں۔ (جیسا کہ ہمارے میزبان (ہوسٹنگ سپلائرز)۔

اگر ”حقائق ڈاٹ کام“ کی ویب سائٹ پر بیرونی ویب سائٹس کے لنکس دستیاب ہوں اور آپ ان میں سے کسی بھی ویب سائٹ پر جاتے ہیں تو وہ آپ کی معلومات محفوظ کر سکتے ہیں، اس طرح کی ویب سائٹس ہمارے دائرہ اختیار میں نہیں ہوتیں اور ذاتی معلومات کو خفیہ رکھنے کی اس پالیسی کے دائرہ کارمیں نہیں آتیں، ان ویب سائٹس کی ذاتی معلومات کو خفیہ رکھنے کی اپنی پالیسیاں ہو سکتی ہیں اور ہم ان پالیسیوں کی جواب دہی یا ذمہ داری قبول نہیں کرتے، براہِ مہربانی اس طرح کی تیسری پارٹی کی ویب سائٹس پر کسی قسم کے ذاتی کوائف جمع کروانے سے پہلے ان پالیسیوں کی جانچ کر لیں۔

اگر ہمیں یقین ہو جائے کہ آپ کا ویب سائٹ استعمال کرنا غیر قانونی مقصد کی غرض سے ہے یا دوسروں کے لیے نقصان دہ ہے تو ہم آپ کے بارے میں حاصل کردہ معلومات کسی بھی حد تک تیسری پارٹیوں کو مہیا کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیں کیونکہ ہماری رائے کے مطابق یہ بات اس طرح کے رویے کو روکنے، ان کا ازالہ کرنے یا ان کے خلاف کارروائی کرنے کے لیے معقول حد تک ضروری ہے۔ کسی قانونی ذمہ داری کو پورا کرنے کے لیے ہم آپ کے ذاتی کوائف کو منکشف یا شیئر کرسکتے ہیں تاکہ آپ پر کسی بھی طرح کے معاہدوں یا لائسنسوں کا اطلاق ممکن بنایا جائے یا ہمارے حقوق، پراپرٹی، ملازمین، ساتھیوں، لائسنس دہندگان (سپلائرز) اور صارفین کے تحفظ کو برقرار رکھا جا سکے، اس میں دھوکہ دہی سے تحفظ اور مالی نقصان کے خطرے میں کمی کے مقاصد کے پیشِ نظر دوسری کمپنیوں اور تنظیموں کے ساتھ معلومات کا تبادلہ شامل ہوتا ہے، اگر ہمارے کاروبار کا کوئی بھی حصہ فروخت کیا جاتا ہے یا کسی اور کاروبار کے ساتھ مربوط کیا جاتا ہے تو ہمارے مشیروں اور دیگر ممکنہ خریداروں اور ان کے مشیروں پر آپ کی معلومات منکشف کی جاسکتی ہیں۔ آپ کی ذاتی معلومات کا کچھ حصہ ہماری ہوسٹنگ کمپنی کی طرف سے چلائے جانے والے ایک ڈیٹا سنٹر میں محفوظ ہوتا ہے، ہوسٹنگ کمپنی کی طرف سے چلایا جانے والا ڈیٹا سنٹر بالخصوص اس طرح تیار کیا گیا ہے کہ وہ طبعی طور پر محفوظ رہے اور اس تک صرف بااختیار افراد ہی کو رسائی کی اجازت ہو جو معاہدے کی رو سے ہمارے تمام ڈیٹا کو صیغہ راز میں رکھنے کے پابند ہوتے ہیں ٗ ہم اپنے صارفین کے ڈیٹا بیس تک رسائی صرف جاننے کی ضرورت کی بنیاد پر ہی دیتے ہیں، ہم نے درج بالا اقدامات اس لئے کیے ہیں تاکہ آپ کی معلومات کے تحفظ کو بہتر بنایا جا سکے۔

اگر آپ کی طرف سے ”حقائق ڈاٹ کام“ کو مہیا کردہ معلومات میں کوئی تبدیلی آجائے (مثال کے طور پر اگر آپ اپنا ای میل کا پتہ تبدیل کرتے ہیں) تو ضروری ہے کہ ہم سے رابطہ کر کے ہمیں صحیح معلومات سے آگاہ کریں۔ ہم معلومات کوخفیہ رکھنے کی اس پالیسی میں تبدیلی کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیں۔ معلومات کوخفیہ رکھنے کی اس پالیسی میں اگر ہم کسی طرح کی تبدیلیاں کریں گے تو اسے اس صفحہ پر پوسٹ کر دیا جائے گا اور جہاں مناسب ہوا آپ کو ای میل کے ذریعے مطلع کر دیا جائے گا۔ ویب سائٹ کو استعمال کرکے لازم ہے کہ آپ ہماری تبدیلیوں سے متفق ہوں۔ ویب سائٹ پر موجود مواد کو تلاش کرنے، دیکھنے، بازیافت کرنے اور اس کے حصوں کو ظاہر کرنے، ویب سائٹ پر موجود مواد کے حصوں کو الیکٹرانک طریقے سے محفوظ کرنے یا ویب سائٹ کے مواد کے حصوں کی ایک ایک نقول کے پرنٹ نکالنے کی آپ کو ہماری طرف سے مکمل اجازت ہے، ہر ایک معاملے میں اگر ویب سائٹ کے خاص صفحات پر کچھ مخصوص پابندیوں کا اطلاق ہوتا ہو تو یہ اجازت ان پابندیوں کے تحت ہوگی۔ آپ کو ویب سائٹ پر نظر آنے والے کاپی رائٹ نوٹسز یا دوسرے پہچان کے ذرائع یا دستبرداری کے انتباہ کو حذف یا تبدیل نہیں کرنا چاہیے یا مخصوص طریقے سے کسی بھی مقصد کے لیے محدود مواد کی بہت زیادہ تعداد میں پرنٹ یا الیکٹرانک نقول نہیں نکالنی چاہئیں، ماسوائے تب، جب قانون اجازت دے یا ”حقائق“ کی طرف سے اختیار دیا جائے۔ اگر آپ ہماری سروسز موصول کرنے کے لیے آمادگی ظاہر کرتے ہیں یا ہمارے ویب فیڈ پر رکنیت لیتے ہیں تو جو مواد بھی آپ کو بھیجا جائے گا آپ اسے صرف غیر کاروباری مقاصد کے لیے ہی استعمال کر سکتے ہیں۔

آپ درج ذیل کام نہیں کر سکتے:-
-1
جو مواد آپ کو بھیجا جائے اس میں نظر آنے والے کاپی رائٹ، نوٹسز یا پہچان کے دوسرے ذرائع یا دستبرداری کے بیانات کو حذف کرنا یا ان میں ترمیم کرناوغیرہ۔
-2
مخصوص طریقے سے کسی بھی مقصد کے لیے مواد کی بہت زیادہ تعداد میں پرنٹ یا الیکٹرانک نقول نہیں نکال سکتے،ماسوائے تب، جب قانون اجازت دے یا ”حقائق“ کی طرف سے اختیار دیا جائے وغیرہ۔
-3
مواد کے کسی بھی حصے کو کسی بھی الیکٹرانک نیٹ ورک(بشمول حد بندیوں کے)، انٹرنیٹ اور ورلڈ وائیڈ ویب پر دکھانا یا بانٹنا وغیرہ۔
-4
کسی کو مواد تک رسائی یا استعمال کی اجازت دیناوغیرہ۔
-5
مواد کا کچھ یا تمام حصہ کاروباری مقاصد کے لیے استعمال کرناوغیرہ۔

ہم ویب سائٹ پر تمام پوسٹوں کی نگرانی کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیں تا کہ ایسی پوسٹوں کی نشاندہی ہوسکے جو قانونی نوٹس یا ہدایات کے منافی ہوں، اس کے نتیجہ کے طور پر کچھ پوسٹیں اشاعت سے پہلے نگرانی کے لیے بھیجی جاسکتی ہیں، جس کے بعد ویب سائٹ پر پوسٹ ظاہرہونے میں کچھ تاخیر ہوسکتی ہے۔
آپ ڈیٹا پروٹیکشن کے حوالے سے مندرجہ ذیل ای میل پر رابطہ کر سکتے ہیں؛
[email protected]

Login to your account below

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.